مصاحبه آرشیو خبر ها
پیرلو به اینتر نمی رود / هدف یووه فقط قهرمانی است

پیرلو به اینتر نمی رود / هدف یووه فقط قهرمانی است

جورجو کیلینی مدافع ملی پوش بیانکونری در مصاحبه خود در مورد شرایط تیمش و شایعات پیش آمده در مورد هافبک پیشین یووه یعنی آندره آ پیرلو صحبت کرد . 


" در این فصل شرایط خاصی را در یووه تجربه کردیم . ما سختی های زیادی کشیدیم آن هم پس از 4 فصل فوق العاده ای که رقم زدیم. اما اکنون شرایطی برای ما کمی بهتر شده است "

رتبه سوم برای ما کافی است ؟

" نه ، ما هرگز به این فکر نخواهیم کرد. باید مثل 4 فصلی که گذشت مقتدر باشیم و برای قهرمانی بجنگیم . تفکر ما در یوونتوس تنها ، تفکر قهرمانی است و اصلا به رتبه های پایین دل نبستیم "

" البته می دانیم که رقبای ما هم پیشرفت خوبی داشتند. رُم تیم خوبی است و فیورنتینا و اینتر قدرتمند تر شدند . ولی ما هم به عنوان یوونتوس رقیب ساده ای نخواهیم بود "

پیرلو در اینتر ؟

" اصلا نمی توانم به چنین چیزی فکر کنم و به نظرم این اتفاق نخواهد افتاد . همانگونه که ماروتا هم گفت پیرلو به اینتر نخواهد رفت "

ایتالیای آنتنیو کونته ؟

" تیم بسیار خوبی هستیم. ما بدون شکست و به عنوان صدرنشین توانستیم به مسابقات یورو 2016 صعود کنیم که این بسیار مهم است ، باید روندمان ادامه داشته باشد "

" کونته مربی بسیار بزرگی است و تفکرات خوبی دارد ، رشد تیمی ِ ما مشهود است و خوشحالیم که چنین جایگاهی را کشب کردیم "

ایتالیا بدون پیرلو ؟

" ویژگی های او منحصر بفرد است و بودن پیرلو در هر تیمی فوق العاده خواهد بود . می دانیم که او باز هم به ترکیب بر میگردد و بازی می کند . اما باید دانست که بالاخره باید به بازی کردن بدون او هم فکر کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: